Jag har blivit en sällanbloggare

Hej igen ni som troget följer min blogg. Jag blev förvånad när jag loggade in här att ni har besökt mig hela tiden trots att jag nästan aldrig skriver något längre. Det blir liksom aldrig av. Det var annt tidigare innan facebook. nu käånns det som att allt som händer i livet hamnar där både på gott och ont. Det är lätt att glömma bort att man lämnar ut hela sitt liv när kman gör sina uppdateringar. Jag vet att alla inte har registrerat sig där och ni vill ju också veta hur jag mår och vad jag håller på med så nu komer en liten uppdatering.
 
Det har varit ett år fullt av förändringar i mitt liv. Först så flyttade jag i samband med att yngsta sonen började studera i göteborg. Det var väldigt stressigt och jobbigt att släppa taget när minstingen flyttar ut. Jag har mått riktigt risigt under en lång tid och fick ångestatacker. Efter ett antal besök hos en kurator och medicinering mot en depression så har jag  börjat landa och det känns riktigt bra. Grabben mår fint och det går bra för honom i skolan.
 
Jag insåg också efter en tid att jag inte alls trivs i min nya lägenhet. Det är för mörkt i den och jag är väldigt beroende av ljus. Just nu har jag funderingar på att måla om och göra lite förändringar i den. Om det inte blir så att jag känner trivsel så ska jaag sälja den.
 
Jag har också kommit till insikt om att jag inte mår bra av så oregelbundna tider som det blir med mitt arbete. Därför har jag nu börjat leta efter ett nytt jobb med bättre tider. Jag trivs bra med mitt jobb men jag komemr inte kunna jobba så här tills jag går i penssion så därför måste jag börja tänka om vad jag vill göra resten av min yrkesverksamma tid.
 
sist jag skrev här så informerade jag om att jag skulle utöka min dansverksamhet. Det var ett försök som tyvärr inte lyckades bra. Det kom för dåligt med folk på de lördagar jag hade både i Grums och Kristinehamn. Jag har nu endast planer på att fortsätta med de söndagsdanser som fungerar bra.
 
Den 30 april Valrborgsmässoafton firar jag 5 år som dansarrangör. då ska jag ha lite extra arrangemang med gratis buggkurs före dansen. Jag hoppas att det blir en toppenkväll.
 
Jag kommer med mer information om detta på hemsidan www.vanerdansen.se
 
Kram på er alla bloggläsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0