Nytt dansgolv i Kristinehamn

Kristinehamns kommun har nu efter en vattenskada på golvet i rotundan lagt nytt golv. Det blir samma typ av parkett som tidigare. Med andra ord så får alla som älskat golvets yta tidigare ett helt underbart golv nu som ligger slätt och fint.



Vi inviger golvet söndag den 11/3 med Dreams på scen kl 18 - 22.

Välkomna alla!


Kanske kan detta även inspirera mig att skriva lite mer här också :)
följ mig annars gärna på facebook där jag håller er mer uppdaterade med vad som händer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0