Dans i Hembygdsföreningen

I går var jag på möte i Kristinehamns och varnums Hembygdsförening. De ringde mig några dagar tidigare och frågade lite snällt om jag var sugen på att bli styrelseledamot. DEt kändes hedrande med tanke på att jag inte alls haft något med den föreningen att göra sedan jag, mats och Ola startade upp Kristinehamns dansförening för 4 år sedan. Den sommaren var vi där och hade motionsdanser. Det var riktigt trevligt och den fina dansbanan hade vi riktigt kul på. nu ville de övriga i styrelsen att jag skulle ta hand om dansverksamheten där. Det kunde jag inte alls säga nej till.

Nu blir det till att planera in detta på ett bra sätt. Jag räknar med att kunna presentera programmet i slutet på april.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0