Om 3 dagar åker jag

Jag räknar ner dagarna nu till avresan. På måndag kväll går tåget till Stockholm. Jag ska träffa de dandra kvinnorna från Karlstad som också kommer att bli stylade. De har lyckats skrapa ihop eliten bland behövande för att göra om sig. vi har alla olika onskningar och behov. Men en sak har vi gemensamt att vi ska bli stylade av 2 världskända proffs.



Jag har tittat på deras facebooksida och såg en kvinna som hade blivit stylad i Malmö. Hon hade lagt upp ett foto på sig i sin profil och det såg helt otroligt ut mot hennes andra bilder.

Har du inte sett mig på ett tag så kanske jag ska visa dig det. Jag behöver verkligen ha hjälp nu för att se bättre ut. Detta är från danskvällen med Zlips för några veckor sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0