Nu är det möblerat och klart

I morgon kommer Blender hit igen. De är ett av alla mycket bra band som gästar oss här under våren. Härligt är det också nu att det blivit vår. Det kom lite snö igår men den har så gott som försvunnit här inne i centrum. När solen lyser så värmer det på ordentligt. jag ska försöka hinna ta mig en liten stund ute i morgon före dansen. Det är skönt med lite härlig vårluft.

Jag räknar med att det kommer många besökare i morgon så i kväll har vi plockat bort de flesta borden i rotundan. vi har också förberett konferrensrummet så att det blir ett fint kafé där. I morgon blir det servering av våfflor också. Det var populärt sist så det blir en repris på det. Nu hoppas jag att det går lika bra den här gången.

Jag har ett ärende ut på vägen i morgon bitti. Tror bestämt att det är fullmåne ute också eller i alla fall i det närmaste. Den lyste så stort förut. Lite romantik skulle inte skada men det får bli så gott det går med levande ljus och härlig stämning i morgon kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0