Har uppdaterat hemsidan för Vänerdansen

Jag fick semester 2 dagar och hade 3 dagars ledighet lagd på schemat denna vecka. Det känns som en välsignelse att ha fått dessa lediga dagar för återhämtning. Att ta igen sig betyder inte för mig att jag sitter och rullar på tummarna för då skulle jag bli galen. Nej i stället har jag ägnat dessa dagar åt mitt företag Vänderdansen. Jag har bytt webhotell för hemsidan och e-posten. Det var inte gjort direkt utan jag fick lägga ner 2 hela dagar på att genomföra alla överflyttningar. Nu har jag fått klart allt fram tills morgondagens danskväll med Jannez. Sen blir det till att uppdatera resten av kommande evenemang. I dag har jag även fått hjälp av min ena syster att skriva den ekonomiska bokföringen. Vi gjorde klart fram till halvårsbokslut 2010. Nu är det bara resten kvar. Tänkte försöka hinna klart med allt tills det är dags att lämna in deklarationen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0