Bhonus i Karlskoga

Det är inte lätt att vara arrangör! Vad är det som händer idag. Det har verkligen gått som en kräftgång med besökstalet på många ställen. Detta var dock mycket dåligt. jag var på Harrys i går i karlskoga och Bhonus spelade. De har byggt om där sedan jag var där senast fö väldigt många år sedan. Nu har de ingången från Harrys och så får man gå genom den krogen och ner till dansbanan och baren där. Inna man kommer in i den lokalen står de och tar upp entré. Det kostar 160 + 2 i garderobsavgift. Det var inte många av kroggästerna som betalade för att få dansa. När jag kom dit så var det ca 15 par där. Under kvällen droppade det in några till jag gick en runda inne på harrys för att se om det fanns några man kände igen där. Sen lyckades jag att locka några män att gå in dit. Jag talade med personalen som berättade att det hade varit ännu sämre några veckor tidigare då Thorleifs spelade. Tydligen så är det inte många som vill gå ut i Karlskoga och dansa en fredagskväll. det var ca 50 pers totalt som kom in. Det är synd när det anordnas dans med ett så bra band.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0