Städhelg

Det blev ingen dans den här helgen. Det fanns inget alls på nära håll som jag ville besöka. I går hörde jag mig för om det fanns några i omgivningen skulle kunna hänga med till Lane Loge och Bhonus. Jag fick ett ja men det var för lite tyvkte vi båda för att resa så långt. Det blir dyrt om man hela tiden åker ensam eller i halvfulla bilar på danser 20 mil bort. Inte finns det något här heller i Värmland.

I dag har jag börjat med höststädning i köket. Det tog mig en timme att få rent fönstret och sen var jag oerhört trött. Det känns som att en infektion fortfarande biter sig fast i kroppen. Nu har jag fått i mig lite mat och ska ut och gå en sväng i det fina vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0