fick ett meddelande om kurs i Lindy

Detta meddelande fanns i dag som kommentar på ett av mina gamla blogginlägg. För att inte någon ska missa möjligheten till att gå denna kurs i Lindy så kopierade jag och lägger in det som ett nytt blogginlägg.

Hej

Nu har anmälan öppnat och här kommer lite reklam

Lördagen den 23/10 2010 anordnar Midtown Lindy Hop en kursdag med Hasse Mattsson och Marie Nahnfeldt Mattsson.

Kurser ges i två nivåer: nybörjarmedel och medel/medelavancerad. Minst en termins grundkurs eller motsvarande nybörjar kurs på Herräng krävs för att delta.

Tider:
Nybörjarmedel 9.30-12.30
Medel/medelavancerad 14.00-17.00.

Registrering kl 9.00 för förmiddagskursen och 13.30 för eftermiddagskursen.

Kurspris är 300:- för medlemmar i Midtown Lindy Hop och 350:- för ickemedlemmar. Betalning sker via plusgiro 306461-5. Ange nivå och namn vid inbetalning. Sista betalningsdag för helgkursen är fredagen den 15 okt. Obs! Betala inte in kursavgiften innan du fått bekräftelse på att du är antagen på kursen.

Anmälan är nu öppen. Vi kommer endast ta emot anmälan via vår hemsida, www.midtownlindyhop.se

Tänk på att vara ute i god tid med din anmälan. Det är först till kvarn som gäller.

På kvällen anordnar vår festkommité en danskväll med Lars Holmberg Swingband. Mer information kommer senare.

Varmt välkommna

Midtownlindyhop I Örebro


Kommentarer
Postat av: Becca

har du haft en bra dag? :)

2010-10-06 @ 22:40:55
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh vad roligt med Lindyhopp!

2010-10-11 @ 11:19:23
URL: http://carropiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0