sjuk framför datorn - hittade ett nytt band

Rösten håller inte, jag kraxar som en kråka men har orkar sitta upprätt en del i dag i alla fall. Har t.o.m. fixat god mat av vad köket hade att erbjuda när jag inte orkade gå ut och handla. Men det blev inte fy skam med pannkakscrepes och kantarellstuvning. Det är dags att äta upp fjolårets svamp nu för årets skörd är i full gång att plockas. Jag har redan tagit reda på 3 liter i år och mer ska det bli. Jag älskar kantareller.

I går fick jag se en länk till en hemsida och två demolåtar till ett helt nystartat band. Callinaz heter de och jag kände genast att detta kan bli riktigt bra. De påminner mig om Joyride som jag saknat.
 




De har visst sökt till årets dansbandskamp och där tror jag att de kan lyckas fint om de kommer med.

Kompletterar här med ett par länkar tioo 'joyride, det är verkligen likt detta band.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0