Snart dags för Kindbergs

Nu är det helg och jag har en hel del dansaktiviteter på gång. I morgon tänkte jag besöka Lag SM i Bugg och Rock n roll i Karlstad. Det var länge sedan jag var på en tävling nu och det ska bli riktigt kul att se på de duktiga dansarna.

Sen blir det lite jobb på folketshus för att ställa ordning där inför söndagens dans. Det tar alltid tid att möblera och jag fick lov att komma in redan i morgon för att göra det. Skönt att ha allt klart innan söndagen.

Denna gång är det Kindbergs som kommer.



Söndag 5/12 kl 18 - 22 i Kristinehamns folketshus

Kolla in en ny film med dem här där de tänker tillbaka på Dansbandskampen för 2 år sedan.

 

Se mer information om mina kommande danser på Vänerdansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0