Date vidare till finalen

Den 4:e deltävlingen i dansbandskampen avgjordes igår. Date som föjt med sedan starten knep nu sin andra guldstjärna och gick därmed vidare till finalen. Jag tycker att de har kommit igen starkt efter att nyss bytt medlemmar. Det känns extra trevligt att veta att de är finalister nu också när de är bokade hit till arenan den 5 januari.

Jag sitter hemma med en förkylning i kroppen just nu. Jag har alla tänkbara symtom på influensa utom hög feber. Det är bara att gilla läget, dricka rikligt och inse att jag får vänta några dagar till med att vaccinera mig.

Vänerdansens hemsida är på gång. Den ska vara klar i morgon.



Kommentarer
Postat av: Johnny

Välkomna på dans på Medis i Säffle den 28/11 när

Highlights spelar upp till dans kl.21-01.

Insläpp fr. kl. 20.30

Entré 140 kr.



Alla är hjärtligt välkomna till Säffle och Dansföreningen Dansmössen i Säffle som arrangerar denna dans för allmänheten.

2009-11-20 @ 15:33:05
URL: http://www.dansmossen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0