6 månaders försök till bättre hälsa

I min blogg för ett halvår sedan skrev jag att jag skulle försöka göra något åt mina mått. Då var de så här.
Dagens mått
Höft/buk = 95 cm
Midja = 87 cm
Morgonvikt = 63,7 kg
Längd = 170 cm

Jag har bara tänkt om lite och äter inte så stora portioner längre. En del personer har frågat om jag gått ner mycket i vikt men det har jag inte gjort. Däremot så har jag lyckats bättre med att komma i kläderna. Dagens mått är så här.

Dagens mått
Höft/buk = 91 cm
Midja = 81 cm
Morgonvikt = 61,8 kg
Längd = 170 cm

Det är bara att fortsätta så här så kanske man kan känna sig nöjd inför sommarens standbesök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0