Malung 2008

Ja då är det klart vilka orkestrar som spelar i Malung på dansbandsveckan 2008.


Söndag 13/7
Bana 1 Danslaget, Dansebandet (NOR)
Bana 2 Guldklaven
Bana 3 Date, Casanovas
Bana 4 Malungs Dragspelsklubb,  Larz Kristerz

Måndag 14/7
Bana 1 Streaplers, Flamingo
Bana 2 Torleifs, Erik Lihms
Bana 3 Arvingarna, Kindbergs
Bana 4 Bäljtröken, Highlights

Tisdag 15/7
Bana 1 Chiquita, Micke Ahlgrens
Bana 2 Sten & Stanley, Matz Bladhs
Bana 3 Jannez, Perikles
Bana 4 Tones, Contrazt

Onsdag 16/7
Bana 1 Jontez, Kandis
Bana 2 Lasse Stefanz, Anne Nördsti
Bana 3 Titanix, Scotts
Bana 4 Malungs Spelmanslag, San Marino med Linda

Torsdag 17/7
Bana 1 Towe Widerbergs, Mats Bergmans
Bana 2 Black Jack, Drifters
Bana 3 Barbados, Bhonus
Bana 4 Bröderna Lindkvist, Nizeguys

Fredag 18/7
Bana 1 Cavalkad, Jenny Salén
Bana 2 Fernandoz, Grönwalls
Bana 3 Wahlströms, Svänzons
Bana 4 Skarvarna, Shake

Lördag 19/7
Bana 1 Sounders, Mona G:s
Bana 2 Claes Lövgrens, Sannex
Bana 3 Blender, Zlips
Bana 4 Dalapolisens spelmän, Nova


Kommentarer
Postat av: Ronny

Intressant läsning! Var fick du fatt i den informationen, på dansbandsveckans hemsida?

2007-10-01 @ 10:52:05
Postat av: Nina

Info finns på deras egen sida, klicka på länken nu så kommer du dit,
/nina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0