Ändring på Barva 1/6

Jag har nåtts av nyheten från Zlips att de tyvärr inte kunde komma till Barva på fredag den 1/6 som planerat. En av medlemmarna ska på en begravning så de var tvungna att lämna över denna spelkväll till ett annat mycket bra band i stället. Det blir Casanovas som kommer till Barva som ersättare. För den som inte hört detta band på senaste tiden kan jag säga att de verkligen lyft och är mycket bra sedan Henrik kom in i bandet förra året. Jag har varit mycket nöjd med det jag fått uppleva av dansmusik från dem. Det är ju tur att man lyckats hitta ett så bra erättningsband på en fredag. Kvällen kommer säkert att bli mycket bra där trots detta hastiga byte av band.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0