Tufft schema

I natt jobbar jag  kl 21 - 07. Det blir några sömntimmar i morgon på dagen sedan arbetar jag 15:30 - 00:00. På torsdag jobbar jag 07:30 - 16:15. Efter det far jag till Laduholmen, Forsbacka för att dansa till Casanovas. Där tänker jag slå upp tältet och övernatta. Sedan far vi till Hudiksvall och Älvstagården i Jättendal. Där blir det dans till Blender och en hyrd stuga. Den var hutlöst dyr 600 kr för en natt när de bommat igen ett av rummen för vi är bara 2 personer. Annars så kostar det mycket mer om man är 4 personer och behöver båda sovrummen.  Men jag får bita i det sura äpplet och avstå från att ta in på rum resten av resan. Det finns billigare rum för halva priset på vandrarhem i hudiksvall men då blir det för långt mellan dansen och boendet. Eric ska med och han vill inte sitta hela kvällen och lyssna på dansband. Så det fick bli en kompromisslösning.
Nu är det dags att packa om vi ska komma iväg i tid på Torsdag. Dansen i forsbacka börjar kl 20. Vi får se om vi stannar till någonstans på hemvägen. Det har vi inte bestämt än.


Kommentarer
Postat av: Anders Viklund !!!

Men va faán, kommer du !!!??? (Överaskad/Panik,"Hjorden" vid Hälsingegränsen tröttnade ju & gick hem & söp sig full vid midnatt förra fredagen !!!)
Tagen på sängen/Slag under bältet !!! = TAGEN UNDER BÄLTET !!! Vi samlar ihop "Hjorden" !!!
HÖGSTA BEREDSKAP/STARTPOSITION !!!!
Mvh AV

2007-07-31 @ 23:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0