Håkan Nordlöfs

Inte är det någon orkester som jag stött på fast de är härifrån mina trakter dessa Håkan Nordlöfs. Men jag blev lite nyfiken och läste på deras hemsida och fastnade på bloggen som de har. Det är ju alltid kul att läsa andras bloggar och i synnerhet om de handlar om dans och musik. I dag ser jag att det skrivs där om en bok som en i bandet skrivit och snart kommer att ges ut. Det finns ett smakprov på den och efter att läst det så har jag i alla fall bestämt mig för att bli en ägare av ett ex då den kommer ut. Det var oerhört kul att läsa om hur det kan vara att som nystartat band få börja med privata spelningar. Det är inte alltid så trevligt för musikerna kan man förstå efter vad han skriver.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0