Titanix ger ut en CD

Nu har jag just provlyssnat på de två spår Titanix lagt ut från sin senaste CD. Det är korta snuttar som de lagt in på deras hemsida. Jag har hört dem spela dessa låtar ute och dansat till dem. Det är riktigt goa dansvänliga melodier. Det blir till att införskaffa denna CD så att man har lite nytt att spela hemma. Nu håller fler band på med produktion av musik så innan sommaren lär det väl ha kommit till fler bra dansbandslåtar. Det är bra det för jag tycker att det varit lite klent ett tag på marknaden med bra buggskivor.


Kommentarer
Postat av: Jenny Öhberg

Fasikin vilken bra sida! Mycket informativ.
När jag läser om att det går att lyssna på Titanix via deras webb så kom jag på att jag måste tipsa dig om SHAKE!
Har nyligen upptäckt detta band och de överaskade verkligen mig!!! Det går att lyssna på dem på deras hemsida. www.shakeweb.se
Kram o hare så bra
Jenny.Ö

2006-02-27 @ 13:51:07
Postat av: Nina

Tack för dina ord ditt tips Jenny!
Jag blir så glad när jag får beröm och hoppas att du fortsätter att läsa och komma med fler sådana här bra tips.

2006-02-27 @ 15:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0