En påse morotsstavar...

Nu är packningen klar igen. Jag har sovit en stund efter att jag ätit middag som idag fick bli hamburgare och råstekt potatis. Huvudvärken släppte och jag fick den vila jag behövde i eftermiddag. Nybadad och med makeupen klar får jag nu till det sista i packningen för att fara till Båberg i kväll. Det ska hålla sig över nollan på termometern i natt så jag har bestämt mig för att åka söderut för att dansa till Bhonus i kväll. Med regnkläder, extra träningsoverall, varmvatten i termos, kallvatten i flaska, skalade uppskurna morotsstavar i en påse, tepåsar, saftflaska och dansryggan är jag nu färdig för att ge mig av.

Och i sista minuten fick jag just besked att två andra hänger med dit så jag slipper åka ensam. Två som tittar efter älg och en som kör det blir perfekt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0