Visst kan jag?

Senast jag klarade av det var i september 2013. det var innan jag blev sjuk. Idag klarade jag av det igen, jag sprang både upp och ner i en trappa. Det har inte med konditionen att göra men jag har haft så dålig balans att jag kunnat gå rakt in i en vägg. Gamla med käpp brukade promenera förbi mig när jag vandrade på bergsstigar. Men skam den som ger sig. Idag kändes det bara så lätt när jag släppte ledstången och tittade rakt fram. Jag tog ett djupt andetag och fattade mod. Vilken seger det var att känna hur kroppen löd och att jag inte tappade balansen den här gången. Med lite tur så kanske jag kan bli en bra dansare igen också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0