Tror jag hittat ett bra dansställe

Jag börjar bli lite otålig på att få dansa igen så idag började jag söka efter något ställe att dansa på Jag hittade en dansskola som även har socialdans på kvällarna. Detta ligger 5,3 km från mitt hem men det är bra vägar att gå på så det är inga problem eller också går jag några hundra meter till bussen och tar den som stannar alldeles utanför deras dansställe. de ska visst ha kursewr i modern jive. Det verkar kul så det vill jag gärna testa.
Danzfever heter de och jag kollade in deras hemsida och sidan på facebook
 
Jag tog en kvällspromenad dit men blev lite besviken då de inte alls öppnaed kl 21 som det stod och jag var ensam utanför. Nu har jag skrivit ett meddelande till dem. Hoppas de svarar snart så jag får testa detta.
.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0