Jag utökar min dansverksamhet

Det kanske verkar märkligt men jag går mot strömmen som vanligt. när andra lägfer ner då utökar jagt min verksamhet. Från juldagen så komemr jag att arrangera danskvällar även i grums ca en gång per månad. Det blir med inriktning moderndans även där fast på lördagar efter nyåret. det passade mig bra att starta min verksamhet med en kväll som de har en tradition att dansa i Grums. Nu håller jag tummarna att Grumsborna ska uppskatta detta. Selex spelar på juldagen den 25/12 klockan 20 -24


Kommentarer
Postat av: Berndt Pettersson

Vad har du hatt för dig i höst\ var kan jag läsa om detta som ej är med på facebook.

Svar: Ursäkta att jag inte skriver här så ofta. Det som händer inom min dans finns på hemsidan www.vanerdansen.se / Nina
Nina

2013-01-03 @ 17:29:01
Postat av: Anders Viklund

Här var det länge sedan jag var !!!
Så du har "egna" danser nu !!!(?)
Mvh AV

Svar: Hej anders, Ursäkta att jag inte sett ditt inlägg och svarat dig innan nu. Det är så sällan jag skriver något i min blogg nuförtiden. Det blir mest facebook och uppdateringar på hemsidan www.vanerdansen.se Det stämmer att jag har egna arrangemang nu. Jag firar 5 årsjubileum som arrangör på valborgsmässoafton. /Nina
Nina

2013-01-25 @ 00:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0