vilken skillnad

Nu har jag varit till kiropraktorn. Det knakade och brakade överallt när han träckte och knäckte med mig. Jag var öm överallt när jag gick dit, det var inte speciellt behagligt att få behandlingen men när jag gick hem så kunde jag röra mig lätt som en fjäder.

Det är helt otroligt vad det gör nytta att få behandling som släpper på knutarna och drar rätt muskler och kotor på rätt plats.

Nu har jag köpt fina jordgubbar och ska njuta av sommaren några timmar innan det är dags att jobba kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0