Har någon väntat på en rapport?

Jo då jag har dansat 6 kvällar av 7 i malung. Det lyckades fint för mig att byta i mitt schema så jag kunde fara upp igen efter att jobbat ett par dagar måndag kväll och tisdag. Den här veckan har jag inte tänkt så mycket på arrangörsbiten utan varit en dansare rakt igenom. Jag har haft en mycket trevlig vecka och lärt känna några nya personer. En man som jag dansat med ibland på flera olika platser gav mig massor med uppmärksamhet och vi har dansat väldigt mycket, ätit middag tillsammans och sett på fyrverkeri vid midnatt som avslutning på denna trevliga vecka. Det var länge sedan jag fick uppleva många timmar ihop med en kille som behandlade mig så respektabelt och fint. Jag undrar varför det ska vara så att de få gånger sånt händer så vet man att nu skiljs vi snart åt och har ett förbaskat långt land att transporteras igenom för att göra det möjligt att ses igen. Kanske är det någon mening med det också.

Jag gjorde en positiv reflektion av band under veckan och det var sunrise som slog mig med häpnad. De var riktigt bra. Sedan var det fler band som jag vet att de är bra som inte alls gjorde mig besviken denna gång heller. Svänsonz, Expanders, Martinez var de som gav mig mest. Det enda band som jag var väldigt besviken på var Blue Hawaii från Danmark. De var inte alls bra och spelade i en umpatakt som inte alls uppskattades. Jag såg ca 7 par på dansgolvet där de spelade. De lär nog inte få komma tillbaka.

Komma tillbaka lär jag i alla fall göra. Huset är bokat till nästa år igen. Jag tackar för trevligt sällskap av Susanne, Kerstin. Ingela och Carola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0