Kul träff

I går träffades vi som hade ansvar för Värnedansens genomförande. Det var i stort sett bra alla hade att komma med. jag var missnöjd med en kontakt och förklarade detta för de övriga som var med. Men detta har jag lärt mig en del av nu och hoppas att det inte ska behöva bli så i fortsättningen. Vi fick också klart föross hur viktigt det är att alla samlas i god tid innan och har en genomgång av alla roller och lämnar kontaktuppgifter på de ansvariga så att man kan få tag på den det gäller om något händer. Det visade sig nu att flera av personalen hade inte förstått att vi hade någon hos oss som var anställd som scenchef och koordinator. De trodde att George var någon som var med orkestern.

Nu ska vi sätta igång och jobba stenhårt för att få till ett bra arrangemang på valborg och 1 maj. Det behövs sponsorer och nu hoppas vi att det finns en möjlighet för oss att göra det vi pratade om på mötet.

Efter mötet följde jag med George till ett par hotellägare här i stan. Det var ett trevligt sammanträffande när jag kom på i samband med ett möte med turistgruppen dagen innan att de var gemensamt bekanta. Vi fikade där och sedan var det dags för mig att göra mig ordning för kvällens middag på folkets hus. Det blev en trevlig helkväll med underhållning av Grisnils och Just 4 fun. vi åt och drack, sedan knallade vi vidare till en The Pub. där var det lite gemytligare och vi satt bekvämare i fotöljer. När vi var nöjda med det så var vi 6 personer kvar i sällskapet som avslutade kvällen hemma hos mig. Joanna hade fått för sig att hon skulle lära sig gnussa och tyckte att det såg så porrigt ut :) hon fick lära sig porrdans som hon sa och vi hade alla riktigt kul. Min gästsäng i rummet var inte den bästa möbeln att lasta full med folk så efter en stund gav sig ett ben och vi fick helt enkelt vända på den och skuva bort de andra 3 också. Det var länge sedan jag hade så kul och vi pratade om att ha fler fester. Ja det måste vi ju göra om någon gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0