Dans i Kristinehamn

Kommande helg ska jag vara med och arrangera en danshelg i Kristinehamn. Det är Kristinehamns Dansförening som står som arrangörer och vi hoppas givetvis att detta arrangemang ska vara uppskattat av kommunens dansintreserade invånare. Förts på plats i helgen är Martinez som i höst även tävlar i programmet Dansbandskampen.

De som är nyfikna på att höra dem kan besöka Environiq Arena då de spelar där kl 11:30 - 12:30 lördag den 4 okt i samband med Värmlandsforum 2008. Där ska vi även presentera vår förening med dans och annan information i dagarna 3. Därefter blir det

På söndag gästas vi av värmlands goa grabbar i Selex. De är kanske inte så välkända utanför länet men här är de alltid oerhört uppskattade. Detta är ett band som spelar buggvänlig musik för alla åldrar. De brukar alltid locka ut den dansanta publiken här när de spelar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0