Ska man satsa på en logdans till?

Nu är det verkligen svårt att bestämma sig men jag kanske ändå ska ge logdansen en sista chans i helgen. Det är ju så nedrans kallt så det är inte lätt att veta hur man ska göra. Jag ska kolla upp vädret en gång till men är så otroligt sugen på att fara till Mannes loge i morgon när Casanovas spelar där. Det får bli gasoluppvärmning i tältet om man ska överleva en natt i den här kylan. Jag får nog lov att investera i varmare sovsäckar än de sovtäcken jag har. De är inte gjorda för kyla alls och jag som är så frusen av mig kan ju inte tälta så länge på sensommaren som jag vill utan att ha ordentliga grejor. Det finns ju alternativ, jag kan höra om jag får ta mammas husbil eller bo på något vandrarhem. Men det som avskräcker mest är egentligen kylan på dansgolvet men det är ju en av de finaste dansplatserna jag vet och ett otroligt bra band som spelar så jag VILL dit.

ska sova på saken.



Kommentarer
Postat av: Ingvar

du skulle ha haft nån som har värmt dig,nån som har hållit om dej i tältet *L*

2007-08-31 @ 23:08:04
Postat av: Nina

Ja det var ju fint tänkt. Fast hålla om får man ju göra på dansen så det räcker. Jag får försöka behålla den värmen i stället eller ta mig till en vanlig säng. Minst krångel så!

2007-09-01 @ 07:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0