Om jag får som jag vill

Nu har jag studerat mitt färdiga sommarschema och sett att med en enkel justering av ett turbyte på en dag så skulle jag även kunna åka till Öland några dagar. Det får jag nog veta i morgon och kan börja planera för det.  I så fall blir det lördag till måndag jag dansar i år igen. Det är samma dagar som jag var där förra året. Det var kul och mycket fest där på Lundegård. Barnen gillade när det var lite håll igång. Jag hoppas att det kan lösa sig så att vi kommer dit även i år.


Kommentarer
Postat av: Cici

Tittar in på din blogg av en slump. Kul o se att du gillar dansband oxå. Kjam

2009-03-10 @ 13:46:02
URL: http://cecilia84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0