Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Gott Nytt År till Dig också från oss!!
Trevligt att Ni kom in och fikade,hoppas vi ses snart igen.
Kram Elisabeth o Hans-Eric.

2006-12-31 @ 17:49:34
Postat av: Susann, Uddevalla

Gott Nytt dansår, Nina!

2006-12-31 @ 18:14:32
URL: http://sannes.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Nina!
Gott nytt år önskar jag och vi i Blender dig!
Tack för att du varit ute och dansat loss till oss och tack för alla fina komentarer du har skrivit om oss i din blogg! Det värmer!
Vill passa på att tipsa om att Lets dance söker folk.
Hittade annonsen på statist.com


Vi söker danspar i åldrar 18 och uppåt som tycker det är otroligt roligt med
med dans.
Par som kan behärska någon dans av "tiodanserna" tex.foxtrot,vals,tango
etc.
För att sedan bli utagen att dansa i direktsändnig.

Skicka in en video på dig och din partner till:
Att: Mia
Let´s dance
mtv mastiff
Box 27034
120 51 Stockholm

För mer info maila att: [email protected]

Inspelningsort: Stockholm

Avsändare: Jarowskij
Kategori: Övrigt sökes

Maila dina uppgifter...

Ha en god fortsättning på det nya året!
Så ses vi framöver!!
//Maria//Blender

2007-01-04 @ 22:49:45
Postat av: Nina

Hej Maria och övriga i Blender. Vad trevligt med detta tips. Statist.com har jag varit med i kom jag på nu men min registrering där gick ut i somras. Det är kul att vara statist fast jag har bara varit det en gång. Det här är säkert kul att vara med på. Säkert finns det en hel del av alla som läser här som skulle passa bra till detta. Tack för tipset!

God fortsättning på er Maria, Lasse, Urban, Ulf och Magnus.

2007-01-04 @ 23:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0