Till er alla....

...från mig alla... eller hur var det nu det skulle vara?

Låt mig få önska er alla som flitigt läser i min blogg ett riktigt

Hat 1GOTT NYTT ÅRBalloon



Någon som undrar vad jag ger för nyårslöfte? Jag ska inte gå ner mer i vikt och jag ska inte börja röka eller lägga till med några andra laster heller för den delen. Och så är det ju -06 hela året *suck*.
Vad ska jag då kunna ge för löfte som jag kanske måste anstränga mig lite för att kunna hålla. Är det inte det som är meningen med nyårslöfet?

Jag får nog tänka lite mer det här var inte lätt. Men jag vet i alla fall vad jag ska ha för kläder på mig till Sunne ikväll. Det blir en beage kostym med röd blus och svarta skor.

Ha en trevlig afton så serverar jag min nyårsberättelse här i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0