Ingen dans idag

Då har det gått ännu en dag i mitt liv. Vad har jag lyckats uträtta denna dagen då.  Ja egentligen inte så mycket som jag hade tänkt men det gör inget. Jag skulle varit till Hammarö Dancing Team idag men jag orkade inte. Det blev för få sömntimmar förra natten. Så nu ska jag försöka göra något åt det. Jag känner mig behagligt trött just nu och har suttit här och läst allt som Lars-Erik skrivit om sin sommar. Det är så jag sträcker på mig lite extra för allt beröm han öser över mig. Det är kul att vi fått lära känna varandra och som vi delar på våra intressen så har vi ju alltid något intressant att dela med sig av till varandra. Det är kul med sådana vänner tycker jag. Avståndet mellan oss är ju en aning krångligt men han verkar ju kunna lösa det mesta. Jag för min del har börjat planera att kanske ta mig upp dit en gång under hösten och se hur han lever. Det är inte så lätt att få till det men på ett eller annat sätt ska väl det gå får jag hoppas.

Det går bra att läsa den där berättelsen jag skrev om på Lars-Eriks site som heter www.nojessajten.se
Där är det bara att leta sig in till hans privata foton. För övrigt så om du inte varit där tidigare så finns det väldigt mycket intressant för oss som gillar dans.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0