Underbara Tina

Det blir ännu en kväll hemma framför tv:n och mellodifestivalen. Dagen har jag dock ägnat åt att vila bort min förkylning och att läsa lite om vad som skrivs om Let´s Dance deltagarna. Tina Törner har en mörk historia bakom sig och jag beundrar verkligen hennes härliga sätt. det är så typiskt värmländskt och rakt på. Och nästintill blygsamt läser jag vad hon skriver.

Jag har dessutom bestämt mig för att starta en helt ny blogg. Ganska snart kommer denna blogg att flyttas över till vänerdansen sida. Jag kommer att samla allt som har med dansen i mitt liv på en sida. Därför blir det nu så att det som inte handlar om dans kommer att skrivas i Livet Startar vid 50


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0