Träffade en stjärna

Nu har jag varit ute på vift. synd att det inte var min kamera syrran fick tag på utan en annan kvinna vid samma bord. vi var på hotell i Stockholm innan jag skulle vara med i ett TV program. Plötsligt så säger ena tjejen att där är Alexander. Jo visst det var ju Let´s Dance tävlande Alexander ryback som stod där vid disken i lobbyn. jag var bara tvungen att gå fram och hälsa och snabbt så kom en kamera fram och så sa det klick. Hoppas jag får se bilden någon gång. Det var en av de kvinnor som jag var tillsammans med i Karlstad för att spela in Trinny och Susannah Staylar om Sverige som äger den kameran.

Läste också att alexander varit i Hallunde i går och tränat bugg. synd att jag inte tänkt på det. Jag hade kanske hunnit med att fara dit och dansa efter stylingen i går. Fast å andra sidan så var jag helt slut efter en hel dag i studion.

Hemma igen och kollar schemat. Ser inte ut att bli dans för mig på ett tag nu. Massor med jobb väntar de närmsta dagarna.


Kommentarer
Postat av: annsoh



Vill du läsa nått intressant? Nått som du fastnar för Även följa en tjej som är 16 år & förlovad. Där en blogg innehåller bilder och fotografering och mode o sminkning och även tävla om att bli dagens blogg varje dag!? kan det bli bättre! Ja, du får även följa en av Eskilstunas största bloggar!

http://annsoh.blogg.se den rätta bloggen för dig!



och glöm inte bloglovin ;)

2011-03-11 @ 16:10:55
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0