TV söker publik till inspelningen av Trinny och Susannah

Jag ska vara med och stylas tisdagen den 8 mars i Stockholm. Kom gärna dit och titta på resultatet.



Var publik i programmet Trinny och Susannah stylar om Sverige

De brittiska stilpoliserna Trinny och Susannah stylar om svenska kvinnor i vår. Vill du träffa Trinny och Susannah? Här hittar du all information du behöver.

Efter en castingturné runt om i Sverige har deltagarna nu kommit till Stockholm för att stajlas om av de brittiska superstjärnorna Trinny och Susannah. Vill du se förvandligen live? Då bör du anmäla ditt intresse för att sitta i publiken.

Vad?
Som publik får du vara med och uppleva när den omstajlade svensken visar upp sig på catwalken inför nära och kära för första gången. Allt under ledning av stajlingduon Trinny och Susannah såklart.

Var?
Alla inspelningar kommer att ske i Filmhuset på Gärdet i Stockholm och varje inspelningstillfälle tar cirka två timmar.

Pris?
Biljetterna är gratis och man anmäler sitt intresse genom att maila till publikmailen: [email protected]


När?
Alla inspelningar kommer att ske i Filmhuset i Stockholm, förutom fredagen den 11 mars, då inspelningen istället kommer att ske i Vällingby centrum.

Tisdagen den 8 mars:
Inspelning av Trinny & Susannah stylar om Karlstad.
Plats: Filmhuset i Stockholm
Insläpp för publik: kl 18.00

Onsdagen den 9 mars
: (2 program på samma dag)
Inspelning av Trinny & Susannah stylar om Lund.
Plats: Filmhuset i Stockholm
Insläpp för publik: kl 13.00

Inspelning av Trinny & Susannah stylar om Stockholm.
Plats: Filmhuset i Stockholm
Insläpp för publik: 21.00

Torsdagen den 10 mars:
Inspelning av Trinny & Susannah stylar om Borås.
Plats: Filmhuset i Stockholm
Insläpp för publik: 18.00

Fredagen den 11 mars:
Inspelning av Trinny & Susannah stylar om Vällingby.
Plats: Vällingby Centrum
Catwalk startar: 18.00

Lördagen den 12 mars:
Inspelning av Trinny & Susannah stylar om Göteborg.
Plats: Filmhuset i Stockholm
Insläpp för publik: 18.00

Söndag den 13 mars:
Inspelning av Trinny & Susannah stylar om Borlänge
Plats: Filmhuset i Stockholm
Insläpp för publik: 18.00

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0