Planerar för semestern v 26

I går fick jag veta att min semester är lagd på v 26 - 29 i år. Nu håller jag på att planera in den första veckan. Jag kanske kommer att utforska den sydligaste delen av laden under första veckan. Det är en svart flyck på kartan och det finns många trecvliga platser där som jag ännu inte besökt. så här der mina planer ut nu. Kanske ska sonen på kurs i år igen på öland och i så fall blir det så att jag lämnar honom där på såndag och åker sedan vidafre med husbil på en resa som säkert hamnar på dryga 200 mil.

Hemifrån till Mörbylånga ca 45 mil

5 mil Sö 26/6 Stallet Vassmolösa  Kalmar Hedins

25 mil, Tis 28/6 Västerhagen Haverdal Blender och Diggarna

21 mil On 29/6 Eringsboda Brunn Ronneby Donnez

22 mil To 30/6 Lysingsbadet Västervik Casanovas

19 mil Fredag strandparty Lundegårds kamping

Hem ca 45 mil.



Kommentarer
Postat av: Engla

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-13 @ 17:48:36
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0