långt mellan varven

Jag har haft en sovperiod nu. Det är helt sanslöst vad jag kan bli trött ibland. Nu har jag somnat vilken tid som helst på dygnet när jag varit ledig. Det är ju bra i ock för sig eftersom jag jobbat nätter. Men i början på veckan blev det kaos i hjärnkontoret igen. då gick det inte sova en natt. Jag undrar hur kroppen mår egentligen när man håller på att ställa om dygnet hela tiden?

I dag är det i alla fall första dagen på länge som jag sov tills jag vakanade av mig själv och kände mig helt utsövd. Inte hade jag ont i huvudet heller. En bra dag m.a.o. har inte tänkt ta mig för med något innan jobbet börjar. Jag är ju ledig i morogn så det blir en dag att ta itu med städ och annat kul här hemma. Kanske kan jag få tid att träffa lilla Ville också. Tiden går så fort och han är 5,5 månad nu. Han sitter utan stöd och har börjat få smakportioner. När man lyfter upp honom får man världens underbaraste kram. Oj vilken lycklig farmor jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0