Packar för första danskvällen i Malung

Detta år är första gången sedan jag började åka till dansveckan i malung som jag inte lyckades få semester v 29. Det är inte hela välden men jag vill gärna vara där om det går. Nu får jag dela upp min vecka och åka dit 2 gånger i stället. Första resan blir i morgon då jag ska åka dit och dansa mes på bana 3 till Casanovas och Date. Det ska bli trevligt för jag brukar missa så mycket av deras kvällar. i flera år har jag varit med på Guldklavegalan men i år bestämde jag mig för att inte bry mig om den. Jag fick besked om min lediga söndag för sent för att kunna köpa någon biljett så då fick det vara helt enkelt. Men det känns bara fint att jag får dansa till 2 av de band som jag gillar.

Sen åker jag hem på måndag för att göra 3 arbetspass.

Det ska bli kul att komma dit och träffa alla vänner igen och lära känna nya. Detta är den bästa veckan på hela året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0