gnussnacke??

Nu har jag blivit stel i nacken och axlarna igen. Det går bara några månader mellan behandlingarna hos kiropraktorn. Jag har dansat mycket mindre nu det sista året mot tidigare och det känns i kroppen att jag inte är lika rörlig längre. Jag känner efter att jag dansat en gnuss att jag inte är van och en del män vrider huvudet hela tiden så det blir jobbigt att hänga med och då spänner man sig i stället för att njuta av dansen. Det finns något som heter lagom även på detta. Jag har nog blivit lite stel nu i nacken av att jag inte var van att gnussa. Kan jag kalla det för gnussnacke när jag går till kiropraktorn i morgon?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0