Nytt försök att börja mobilblogga

för ett år sedan testade jag att skicka bilder till bloggen. Det var lite krångligt men jag tänkte att det kunde vara värt ett nytt försök nu när man ändrat lite i programmet. Den bild jag skickad förut var från folkets hus här i Kristinehamn. Jag var inne där en stund och planerade nästa års verksamhet. Där gör man nu fint med målning och tapetsering till att börja med i bion. Här håll LG på med att rolla en vägg. Det blir så fint så.

Nu har jag haft en hel del att göra idag. Om någon timme far jag ner mot Öland igen. Det är bättre att köra när det är svalt och inte solen ligger på för fullt. Mitt mobila bredband kom på posten i dag så det ska med ner dit. Eric har datorn men jag kanske åker och hämtar den i morgon då jag kommer ner så att jag får installera det.

Annars så får jag sköta bloggen från mobilen ett par dagar. Det gick ju rätt så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0