Nu är jag på väg igen

Nu är jag på väg att resa till Vemdalen. Där är det orkesterforum i 3 dagar och jag tänker stanna de första två. Tyvärr så kan jag inte bli kvar alla tre dagarna för jag ska arbeta på söndag och det gick inte få semester den dagen för bemanningen var dålig. Förra helgen trodde jag att det skulle bli kört för mig ed min resa till sundsvall för jag var sjuk torsdag och fredag. en envis huvudvärk har satt sitt grepp om mig och det är ju omöjligt att ge sig iväg på resa ensam när man inte mår bra. Migrän är inget vidare att ha och när jag tagit mina piller i 6 dagar och det bara kom tillbaka så insåg jag efter att talat med läkaren att jag inte kunde fortsätta äta medicinerna på ett tag. Det kan bli så att de inte alls gör nytta om man tar dem dagligen. så det blev till att pina sig igenom dagarna istället. Att jobba var inte att tänka på men jag orkar i alla fall vara uppe och har kunnat hålla kontakten med vänner och barnen under tiden. Nu löste det sig på ett bra sätt med att jag fick chaufför så jag kunde åka dit och dansa till Boogart och Shake. jag tog migränmedicin just den kvällen för att orka vara med men sedan har jag låtit bli med det igen. Nu har jag fått veta varför jag har så förgrymmat ont också. jag har fått lågt Hb. Blodvärdet har sjunkit en hel del och det är därför jag är trött också. så jag hoppas att ni har tålamod med att jag inte hunnit och orkat med att skriva blogg på ett tag. Det kommer en redogörelse för hur jag haft både i sundsvall och vemdalen när jag kommer hem igen.

Sen vill jag påminna om att vi ska ha en 1 årsfest i vår dansförening här i Kristinehamn den 1/5. Det är redan ca 30 anmälda att äta innan Martinez spelar på kvällen.

Nu hoppas jag på många som kommer till dessa danser 30/4 Nova och 1/5 Martinez. 
Se mer info på föreningens hemsida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0