1 timme kvar

Nu räknar vi ner och jag har hunnit se ännu mer av kampingen och hälsat på fler som anlänt.

Jag gjorde ett besök till TV huset vid stranden och där hade det kommit några fler som höll på att göra sig ordning och packade upp.







Det är en fin kväll och solen skiner fint ut över havet. från TV huset har man en fin havsutssikt.



En grannne skulle nog fixa sin Tv tror jag. Eller se på utsikten vad vet jag?



Nu ska jag gå upp till receptionen och köpa ett dansband! 750:- för en hel vecka. Det tjänar jag 300 :- på mot om man betalar dag för dag.


Kommentarer
Postat av: lillagos

Tack Nina!! Tack vad gullig du är!

Nu börjar nedräkningen för mig!! Jobbar sista passet kl 7 i morgon o ska sova nu!

Sen jäklar!!! Härligt! Ser fint ut i huset ju!

2008-06-28 @ 23:53:50
Postat av: ingela

Tur för mig att jag varit på dans ikväll och fått min dos av gnuss annars hade jag dött av dansabstinens när jag läser din blogg. Hälsa Kalixgänget från mig :)

Nästa år kommer jag med hela familjen till Öland !



/Ingela

2008-06-29 @ 02:03:03
URL: http://ingelasmobil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0