Biljettbokningen Sundsvall 12/4

Nonstop Boogart och Shake skrev jag om för några veckor sedan. Idag har de släppt biljetterna till detta och vill man vara säker på att få en plats så är det nog bäst att förboka. Det har jag gjort idag.

Angående info om förköp 12/4 Shake & Boogart 

************************************************

BILJETTSLÄPP TILL BOOGART & SHAKE-DANSEN I SUNDSVALL SKER TORSDAG 31

JANUARI KL. 11.00
Danskvällen är på Parken i Sundsvall lördag 12 april kl. 21.00-02.00

Pris: 190 kr
OBS! Begränsat antal biljetter! Förköp rekommenderas starkt! "Först till kvarn" gäller!

Biljetter kan du köpa på 3 olika sätt fr.o.m. torsdag 31 januari kl. 11.00
1. På Entre Sundsvall, Köpmangatan 30 (ST-huset) i Sundsvall
2. Via hemsidan http://www.entresundsvall.nu/ Klicka på "evenemang" och leta sedan upp "nonstopdans"

där du betalar och skriver ut din biljett själv.
3. Ringa Entre Sundsvall på 060-155400 och boka biljett

Arr: Folkets Hus & Park i Sundsvall



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0