En ny dansblogg

I dag har jag surfat in på en ny site där man kan se på foton, få tips om danser och orkestrar och även läsa i en blogg om dans. Det är en kille från dalarna som startat denna sida i april för att beskriva dansen i den regionen. Här finns detolika delar man kan klicka sig in på. en blogg där man själv som gäst skriver ett inlägg som han kommenterar, det finns en bildsida och mycket annat. det mesta jag hittat där är om mogendans men det blir väl vad man gör det till själv då om man ska vara behjälplig med att skicka in sina egna upplevelser dit. en kul idé tycker jag. Nu har vi bloggare snart täckt upp hela landet med våra bloggar. Det är ju verkligen kul att hitta fler som delar det här intresset att skriva om dans på internet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0