Martin och Cecilia blev årets segrare

I morgon ska de dejta, detta härliga par som inte bara lyckats fånga varandra utan även publiken och domarna i Let´s Dance. Jag röstade inte i kväll för vi satt här hemma Eric och jag med var sin önskesegrare. Det var väldigt jämnt och jag trodde hela tiden att det skulle kunna bli precis hur som helst. Jag  fick se de jag hoppades på ta hem vinsten. När deras namn ropades upp föll Marin i gråt och gick ner på knä. Lite skämtsamt frågade programledarna om han friade till Cecilia. Det var en glädje utav riktigt stora mått. En tävlingsmänniska som Martin ger ju allt för att vinna och den erfarenheten kommer man långt med. Man måste våga vinna för att komma ända fram.



Kommentarer
Postat av: Danstanten Tessan

Jag hade gärna sett Tobbe som vinnare, men Martin var värd det med tanke på hans otroliga utveckling!!

2007-03-31 @ 07:27:33
URL: http://danstanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0