Fortsatta söndagsdanser i Kristinehamn

Jag har den stora glädjen att meddela att det kommer att bli en fortsättning på söndagsdanserna i Kristinehamns Folketshus. Peter Jacobsson, föreståndaren där har mailat till mig att han planerar att sätta igång med bokningen av höstens danser då han är åter i tjänst i slutet av april. Det här låter väldigt bra och nu är det bara för mig att lägga allt krut på att planera in fler ungdomsaktiviteter också i samband med detta.

Jag har fått lägga om min helgplanering också. Jag ville resa bort med mina barn i helgen och besöka två danstillställningar på vägen. Det första hindret var att Ola skulle på kryssning med Birka idag ihop med tjejen och hennes familj. Det andra hindret är att min bil är på lackering och jag har inte hunnit få hem den ännu.

De danser jag hade tänkt åka till är Surrounds premiärspelning i kväll i Borlänge och Zlips i morgon på Skultuna Lagårn. Dessa får jag stryka från min planering men jag har ju tur att det är dans ändå i närheten. Jag tar tåget till Karlstad i morgon om ingen kan hämta upp mig på vägen och reser hem med Åsa. Det är Wahlströms som spelar där och det blir säkert riktigt mycket folk som kommer dit då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0