Jannez fortsätter spela

Det beslut vi alla med spänning väntat på har nu kommit. Jannez har låtit meddela att de tänker göra ett försök att komma igång och spela igen. Man kan i dag läsa på deras hemsida hur de nu tagit detta beslut och har för avsikt att försöka vara igång den 4/7. Jag önskar lycka till och hoppas att de ska kunna komma tillbaka och känna glädjen igen efter det tråkiga de fått vara med om. Det blir inte lätt men livet går vidare och nu har de hittat en ersättare som de litar på och jag är mycket glad att de vill ge oss en chans att få visa hur mycket vi älskar dem. Ingen kan någonsin ersätta Richars plats men vem har sagt att man inte ska kunna ta till sig fler till sitt hjärta. Jag får önska Jörgen Sandström välkommen och hoppas att du ska trivas i gänget.


Kommentarer
Postat av: Doris

Vilken härlig kväll det blev i Hällesjö. Jag har aldrig varit på en danstillställning, där orkestern blivit applåderade så enormt och tom att spela x-tralåt. Jag hoppas att det gav grabbarna den energi dom behöver för att återigen känna glädjen i sitt spelande./En av många som var där.

2007-07-05 @ 11:11:40
Postat av: Eja

Tack för en jättebra danskväll på Lilltorpet i Falun. Visst saknar vi Rickard. Men Jörgen, du har tagit hans plats med den äran. Ni gjorde alla en kanonbra spelning. Tack!

2007-07-06 @ 07:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0