En glad nyhet Zlips kommer hit

För en liten stund sedan fick jag ett positivt mail från Peter Jakobsson Kristinehamns folkets Hus.
Jag hade fått veta av honom förra veckan att de höll på att försöka boka in en dans till i dag fick jag veta hur det gått. så här skriver han.

Hej.
Vi ses ju imorgon fredag men senaste nytt.
Blenders kan inte ta jobbet de spelar i Karlskoga 6.4.
MEN istället den 25.3 kommer ZLIPS Bra Va?
Hälsn./Peter

Ja vad ska man svara på det? Jag måste erkänna att det föll en liten glädjetår på min kind och nu får man ju chansen att dansa till båda dessa bra orkestrar på nära håll inom bara några dagar.


Nu håller jag på med att koka 35 portioner ris och har handlat mat till 25 personer för en hel helg i dag. Jag har varit speedad till max men nu har allt börjat falla på plats. Det är bara lite klädpackning kvar att ordna med sedan är allt klart för lägret. Nja kanske inte riktigt men jag har det under mina vingar i alla fall känns det som. Det är ett par talefonsamtal kvar som jag måste fixa men de har inte svarat. Jag kommer troligen sova som en slagen hjälte i natt.




Kommentarer
Postat av: Danstanten

Roligt med extradansen med Zlips. Lycka till i helgen nu. Hoppas att allt blir lyckat!

2007-02-23 @ 07:06:44
URL: http://danstanten.blogg.se
Postat av: Ronny

Hoppas allt går i lås med lägret! Ser ut som att jag dyker upp på söndagsdansen, är i alla fall min plan. Ska bli kul och förhoppningsvis blir vi ett antal fler så att arrangören kan vara nöjd också. Vi ses!

2007-02-23 @ 13:05:16
Postat av: melissa

TJOOHOO! Vad glad vi blir! Ses på måndag!!!

2007-02-24 @ 10:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0