4 dygn av max intensitet och glädje

Det går inte med ord beskriva den känsla jag har nu efter alla intryck och allt arbete det varit de senaste 4 dygnen. För ett par timmar sedan kom jag hem efter en kryssning med Cinderella. Den har varit så otroligt trevlig och jag har fått många timmar med hög kvallitet. Nu är jag på väg att stupa i säng tidigt och börjar inte jobbet förrän kl 16.30 i morgon.

Det kommer att bli en hel del att skriva om de här dagarna och många bilder att gå igenom så jag vet vad jag kommer att ägna stor tid till bara jag sovit ut ordentligt. Jag får besök på f.m. av mätkillen som ska se hur luften är i min bostad. Det ska bli intressant att se för jag började nämligen hosta 30 minuter efter att jag kom hem i dag. Barnen har rest på sportlov nu så jag är ensam. Det är tyst och konstigt efter alla människor jag haft omkring mig nu den senaste tiden att få sova helt ensam i natt.



Nu har jag försökt i flera dagar att skriva in på den här bloggen om allt som hänt på lägret och därefter. Det går inte skicka in något nytt inlägg men jag hoppas att det fungerar att skriva in denna information här i ett redan befintligt inlägg så att ni alla får veta varför det inte skrivs något. jag förstår att det är många som väntar. blogg.se håller på med en uppdatering av programmet just nu så vi får väl hålla ut ett tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0