Gott Nytt Dansår

Jag vill önska alla ett riktigt gott nytt år. Det gågna året har varit fullt med händelser som berikat mitt liv på alla sätt. Jag har mött och fått lära känna många nya människor i mitt liv. Jag får lämna ett år bakom mig med många trevliga minnen  med nya vänner och bekanta. Jag har utökat min umgängeskrets mycket tack vare denna blogg på ett i det närmaste ofattbart sätt. Alla ni som kommit fram till mig på danserna, som skickat mail och kommentarer har gett mig så otroligt mycket.  Fortsätt med det!

Det är riktigt kul att få se ett ansikte bakom den som läser här också. Genom att registrera bloggen på olika ställen där de har statistik på olika sätt har jag kunnat bilda mig en någorlunda uppfattning om hur många människor det är som läser här. Den sista månaden har det varit minst 300 olika datorer man läst ifrån och det känns helt ofattbart att ni är så många som följer vad jag skriver. Jag vet att det är flera andra bloggare, dansare, arrangörer, bokare, producenter, journalister, dansbandsmusiker, arbetskamrater, släktingar och andra bekanta utanför dansen som följer med i mina dansberättelser. Säkert finns det även andra som råkat hamna här som inte jag räknat upp också. Ni är många och jag vill fortsätta ge min bild av hur det är ute på de svenska dansgolven även under nästa år.

I natt ska jag arbeta och kommer att få se fyrverkeriet som hålls i centrum från fönstret på mitt jobb. Jag är glad för att få möta det nya året med en positiv framtidstro och en god hälsa. Mitt nyårslöfte blir att träna upp mina muskler på gymet så att kroppen orkar bära upp huvudet. Jag har löst ett halvårskort på Galaxen och ska börja med att hänga med på 3 måndagar då de har afrikansk dans. Det låter häftigt tycker jag. Mitt schema har inte fallit så att jag kunnat dansa under jul och mellandagarna. Kanske kommer det bli bättre i januari.

Just nu längtar jag efter mina söner som är i Panama. De har varit där hela jullovet och kommer inte hem innan 9 januari. Deras far har gift sig där och det var ett stort och vackert bröllop som jag sett bilder från på facebook. De har det väldigt trevligt och jag missunnar dem inte alls det men oj vad jag saknar mina grabbar nu. Det blir skönt att jobba i natt så att jag får annat att tänka på.


Kommentarer
Postat av: SusannS/Sannes

Gott Nytt År!
Hoppas det blir ett år med mycket dans för oss båda.

2007-12-31 @ 23:31:10
URL: http://www.sannes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0