Sommaren är över för denna gång

Ja då kan man väl säga att det är slut på den här sommaren. September är snart här och jag kommer att tänka på en underbar låt. Här hör jag Agneta Fältskog och kan inte låta bli at sjunga med. Stackars grannar som får stå ut med det.

Sealed with a kiss
'Tho we gotta say goodbye for the summer

Darling I promise you this

I'll send you all my love every day in a letter

Sealed with a kiss

Guess it's gonna be a cold lonely summer

But I'll fill the emptiness

I'll send you all my love every day in a letter

Sealed with a kiss

I'll see you in the sunlight

I'll hear your voice everywhere

I'll run to tenderly hold you

But darling you won't be there

I don't wanna say goodbye for the summer

Knowing the love we'll miss

Oh let us make a pledge to meet in September

And seal it with a kiss

Tänk att få avsluta augusti med ett löfte om att mötas i September och försegla kärleken med en kyss. Visst låter det för bra för att vara sant?

Nu ska jag fortsätta med mitt skrivande som upptar mycket av min tid just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Nina

Denna blogg startade jag för många år sedan när jag var frisk och dansade så ofta jag kunde. Jag var också dansarrangör. Detta har jag lagt ner helt efter att jag blev sjuk. Nu är jag sjukpensionär.




RSS 2.0